Praktische informatie

Het eerste telefoongesprek, mail, sms, chat, Whatsappbericht

Bij het maken van de afspraak bepaal je zelf wat je al wilt vertellen over je klacht of over je vragen. Je kan via verschillende manieren een afspraak maken. Het maken van een afspraak is voor velen al moeilijk, daarom wil ik geen druk zetten om “even aan de telefoon je klacht te omschrijven”. Anderzijds kan het vaak deugd doen om even je verhaal te kunnen doen. Beide passen binnen mijn werkstijl.

Graag zet ik alle belangrijke praktische informatie op een rijtje.

Waar en wanneer?

  • Op een neutrale locatie bv bibliotheek, koffiezaakje,park… (enkel in de regio Hasselt-Diepenbeek)
  • Online (op afspraak via (video)chat) (zie hieronder)
  • Praktijk ruimtes
    Hasselt – Laurierstraat 9 bus 3 3500 Hasselt – op afspraak
    Koersel – Reigerstraat 30 3580 Beringen – op afspraak
  • Op huisbezoek als u beperkt bent in mobiliteit (regio Hasselt-Diepenbeek)

Hoe maak je een afspraak?

Kostprijs, betalingsmogelijkheden en duur gesprek

  • Betaling liefst per kaart, cash of payconiq ook mogelijk
  • Een gesprek kost 50€/35€ sociaal tarief en duurt tussen de 45 en 70 minuten.
  • houders van VT (verhoogde tegemoetkoming), studenten hebben recht op een gereduceerd tarief van 35€.
  • Senioren hebben (mogelijk) recht op een gereduceerd tarief afhankelijk van het inkomen.
  • Elk gesprek is gebonden aan het beroepsgeheim. Niets uit het gesprek met gedeeld worden zonder uitdrukkelijke toestemming van de cliënt.

Online begeleiding

Lees meer over online begeleiding

Bij uw eerste contact bepalen we samen de manier om te communiceren: per chat, videobellen, hulp op afstand. We bepalen in samenspraak om hoelaat we via welk kanaal online zijn. Bij hulp op afstand (via teamviewer) heb ik ook het wachtwoord nodig van uw computer om (tijdelijk) uw toestel over te nemen. Bij een videogesprek bel ik u op het afgesproken uur via skype of kan u deelnemen aan de meeting via teamviewer. Gesprekken via chat verlopen via Skype of teamviewer.

Bij online begeleiding maak ik gebruik van een HD webcam en een aparte microfoon om elk gesprek zo vlot mogelijk te laten verlopen. Als cliënt heeft u een (stabiele) internetverbinding nodig en een computer of tablet of smartphone.

U kan online begeleiding ook afwisselen met gesprekken in de praktijk. Louter telefonische hulpverlening of e-mailhulpverlening bied ik niet aan. U kan wel altijd mij vrijblijvende vraag sturen op info@dylansenczuk.be

U kan betalen via Payconiq, Paypal, Bancontact, kredietkaart (vanop afstand), overschrijving (7 dagen betalingstermijn), sms (via kredietkaart).

Online hulpverlening en hulp op afstand gebeurt aan een tarief van 50€ per uur. Houders van het VT, leefloon, sommige senioren hebben recht op een tarief van 35€ per uur. Alle bedragen zijn btw vrijgesteld. Een hulpverlenend gesprek en hulp op afstand duurt minstens 60 minuten.