Google adwords en online aanwezigheid

Trajecten op maat en op het tempo voor non-profit, social-profit en sociaal ondernemer

Google biedt de nodige voordelen aan voor non-profitorganisaties. Ook sociale netwerksites zoals Facebook geven uw organisatie de kans om uw online aanwezig verder te versterken. Elke organisatie heeft zijn historiek, werkwijze en tempo om zulke communicatie en ICT innovaties aan te pakken. Bedrijven worden gedwongen om te innoveren en zich te onderscheiden door oa sociale media. De non-profit, social-profit en lokale organisaties ontsnappen hier ook niet aan!

Hieronder tref je een altijd mogelijke opties aan om jouw organisatie te helpen innoveren op ICT gebied. Heb je hier vragen rond? Neem vrijblijvend contact met mij op door het contactformulier in te vullen of mij te bellen op het nummer 0485 28 94 91 of info@dylansenczuk.be

$ 10.000 aan Google advertenties en gratis mail en opslagdiensten

Elke vzw heeft recht op 10 000 usd advertentietegoed om de inkomsten van jouw non-profit of social-profit organisatie te boosten bij Google. Zet het in om vrijwilligers te verwerven, verhoog de inkomsten van je zaalhuur, zorg dat je doelgroep je organisatie vind als ze je Googlen, zet het in voor fundraising,… De mogelijkheden met het advertentiebudget zijn eindeloos en kunnen een groot verschil maken in je maandelijkse of jaarlijkse fondsenwerving via andere kanalen.

Google biedt gratis een solide mail en opslagplatform aan voor vzw’s.

Ik ga met je op zoek naar een advertentie camapgne op maat van je organisatie. Geen standaard oplossingen maar samen op zoek gaan naar goede mogelijkheden om deze advertentiebudgetten in te zetten. Ook andere sociale ondernemers die op zoek zijn naar oplossingen voor mail, opslag en online communicatie kunnen bij mij terecht.

Een aantal voorbeelden om Google advertentie tegoed te gebruiken voor jouw organisatie

  • Zorg dat gebruikers u vinden door te adverteren op bepaalde zoekwoorden
  • Werf vrijwilligers via een online wervingscampagne
  • Zet uw buurtwinkel op de kaart
  • Verhoog de zaalhuur van je organisatie
  • Gebruik het om sollicitaties te verspreiden
  • Gebruik het om te sensibiliseren

Op zoek naar je doelgroep op Facebook: Adverteren en online aanwezigheid versterken op sociale media

Facebook kan een enorme aanwinst zijn voor een organisatie om de doelgroep te bereiken. Mensen verwachten meer en meer dat organisaties ook een online aanwezigheid hebben. Door je Facebook pagina te versterken bereik je meer en meer mensen. Je kan ook Facebook gebruiken om preventieve campagnes op te starten gericht naar specifieke (sub)doelgroepen. Sociale media in de non-profit is vaak in handen van vrijwilligers. Deze vrijwilligers coach ik graag met de nodige praktische tips. Empowerment!

Digitale nieuwsbrieven: dé brief met potentie

Nieuwsbrieven zijn een belangrijke deel van onze communicatie geworden. Maar goede digitale nieuwsbrieven schrijven is niet evident. De technische aspecten worden soms onderschat waardoor een nieuwsbrief niet altijd leesbaar is op een smartphone. Wat belangrijk is, aangezien meer en meer (of nu al) van je gebruikers je nieuwsbrieven zullen lezen als ze onderweg zijn. De gegevens die we uit nieuwsbrieven kunnen halen is van onschatbare waarden in een wereld van evidence based practice en ons bereik meten. Gebruik je nieuwsbrieven om je doelgroep beter te leren kennen en andersom.